Noutăţi

joi, 19 iulie 2012

      Zilele acestea m-am ocupat mai mult de accesorii. În spaţiul virtual lucrurile se mişcă, dar mai lent, în timp ce personal accesoriile noastre încep să se vândă chiar bine, mai ales că totul este mai flexibil atunci când ai contact direct cu cumpărătorii. Încep să obţin şi beneficii de pe urma muncii depuse. Lucrul acesta mă mulţumeşte şi mă face să continui să fac ceea ce am început. 
        Tot zilele acestea am vorbit cu o prietenă dragă din Israel, care a cumpărat accesorii pentru nepoţica ei şi-am zis că poate extindem puţin mini-afacerea şi acolo. Astfel mi-am făcut un cont special pentru a putea primi bani din afară şi sunt chiar foarte încântată. E adevărat că Poşta Română "bagă beţe în roate" cu sumele destul de piperate practicate pentru a trimite colete în alte ţări, dar mergem înainte, chiar dacă mi se pare că numai la noi statul nu ne ajută cu nimic, din contră, ne trage în jos. Spuneam la început că eu îi comandam Sophiei accesorii de păr din alte ţări mult mai îndepărtate şi plăteam mult mai puţin transportul. Oricum, cred şi sper că persoanele din afară care vor fi interesate de produsele noastre, nu se vor mai uita la nişte bani daţi în plus pentru transport. Şi, în fine, unde voiam să ajung: la faptul că blogul va suferi nişte modificări, în sensul că fiecare produs în parte o să aibă trecut preţul în euro. 

UPDATE Duminică, 24 februarie 2013

Am decis să inserez un traducător automat pe blog, aşa că o să simplific puţin postările. Dacă o să fie necesară o traducere, puteţi selecta din butonul din dreapta "Traducere/Translate".


Să aveţi o zi frumoasă,

Sophia & Alina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu