Bine aţi venit pe blogul nostru!

luni, 20 februarie 2012


Bine aţi venit pe blogul nostru!

Aici e locul unde puteţi găsi şi comanda cele mai frumoase accesorii handmade. 
Toate produsele sunt realizate cu drag pentru fete superbe de orice vârstă, care vor să fie cochete şi să iasă din anonimat, dar avem şi produse pentru alte categorii de vârstă.

Despre noi:

Fiind mamă de fetiţă, încerc s-o accesorizez cât mai drăguţ pe aceasta. Astfel am căutat bentiţe şi clămiţe prin toate magazinele. Oferta era destul de limitată şi modelele n-aveau nimic special. Am pierdut mult timp şi bani cumpărând accesoriile necesare de pe diverse site-uri din România şi nu numai. Astfel mi-a venit ideea să fac eu accesorii pentru fetiţa mea şi în cele din urmă am decis să le ofer spre vânzare şi altor fete. 
În timp am început să fac şi brăţări, iar în viitor vreau să diversific oferta de produse.

Sper să vă placă accesoriile prinţesei mele, Sophia, pentru că tot ce fac, fac din dragoste pentru ea. 


Vă aşteptăm cu drag,

Sophia & Alina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu