Revenire şi comandă Lamar

luni, 11 iunie 2012

         Trebuie să recunosc că în ultima perioadă nu am mai avut chef şi timp pentru a face ceea ce-mi place. Poate din cauză că a venit căldura şi fetiţa mea nu mai are stare să stea în casă. În schimb am umblat din blog în blog şi-am descoperit persoane foarte ok. Mi-am permis să inserez şi câteva din adresele blogurilor respective şi sper să nu supăr pe nimeni cu asta. Aceste fete m-au făcut să văd blogul cu alţi ochi. La început l-am privit ca pe un "loc" unde pot prezenta ceea ce fac eu. Poze, detalii, fără prea multe intrări în detalii de alt gen. Am rămas plăcut surprinsă să văd că lumea chiar citeşte ce scriu aceste persoane şi mă întrebam dacă vreodată cineva ar fi curios de ce scriu eu aici? Sau de ce fac eu?! E adevărat că nu am abordat subiecte interesante, aşa cum fac ele, dar poate în curând acest blog n-ar mai fi destinat doar accesoriilor handmade făcute. Mi-ar plăcea, pe parcurs, să postez tutoriale şi alte detalii din micul meu "atelier de creaţie". Rămâne de văzut dacă voi "vorbi la pereţi" ca şi până acum, pentru că ăsta e sentimentul pe care-l am. 

Şi o pozică cu bentiţele trimise unei fetiţe foarte drăguţe din Israel, pe nume Lamar. 

P.S.: Abia aştept să ajung acasă, să pregătesc o comandă pentru o fetiţă foarte specială şi dragă nouă, Tania. Sper să găsesc materialele necesare pentru bentiţele care nu mai sunt pe stoc. 

Cu drag,

Sophia & Alina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu