Alte noutăţi

luni, 10 septembrie 2012

Da, ştiu că nu am mai scris de ceva vreme, dar să nu credeţi că am stat degeaba. Sophia mea a împlinit 2 anişori şi sunt foarte încântată de felul în care creşte. În rest, muncesc cu drag şi spor, fac o mulţime de bentiţe.. Ce-i drept, multe din ele se duc în alte ţări, dar pentru mine este ok oricum ar fi. Astăzi sau mâine pleacă comanda în Israel şi apoi mă apuc de noua comandă pentru Anglia. Sunt încântată! 

Să vedem ce am mai făcut între timp, chiar dacă n-am apucat să pozez chiar toate comenzile. Pe pagina de facebook actualizez mai tot timpul, dar aici, din păcate, mai puţin. Îmi iau revanşa acum:

Bentiţe pentru Medeea:



Bentiţe pentru Valentina:


Bentiţe pentru Melissa Ioana si Amalia


Bentiţe pentru Andreea - 1 an


 Bentiţe pentru Iustina (Italia)


Bentiţe pentru Claudia (Anglia)


Comandă Lamar (Israel) - cu o bentiţă modificată ulterior



Comandă pentru Ada (cu 2 bentiţe modificate între timp)



 Comandă Jasmine (la un loc)


Comandă Jasmine 1 - poza fără o bentiţă şi o clamă (adăugate ulterior)


 Comandă Jasmine 2


Comandă Israel (n-am apucat să le mai fac poză la toate)


 Bentiţe Daria (4 luni)



 Cam asta e tot ce am apucat să pozez înainte. 

Şi două poze cu mititica mea, în ziua în care a împlinit 2 ani, 1 septembrie:

O să avem 2 săptămâni pline, aşa că vă dorim să fiţi cât mai relaxaţi!

Cu drag,

Sophia & Alina



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu