Dezamăgire...

vineri, 1 februarie 2013

"În ultima vreme tot dau idei altora şi sunt copiată. Acesta este un lucru bun... Era şi mai bine dacă unora dintre voi vă ieşeau din mânuţe lucruri la fel de frumoase.. E uşor să copiezi, dar nu oricine se pricepe la handmade... Şi nu asta e problema mea, pentru că este loc pentru fiecare... Deranjant este să constat că "prietene" din copilărie mă şterg din lista lor de prieteni, doar ca să nu pot vedea eu că mi-au furat ideile... Trist, dar adevărat!"

Plecând de la postarea mea de pe facebook ţin neapărat să scriu şi aici câteva cuvinte. Pentru că ştiu că urmăreşti cu mare interes acest blog, te-aş ruga şi ţi-aş sugera să nu mai copiezi ideile mele. Fii originală, dacă tot ţi-a venit ideea asta "peste noapte". Faza cu ştersul din lista de prieteni am înţeles-o. Atâta poţi, atâta faci. Ţi-ai făcut o pagină de facebook şi distribui în disperare poze cu "tentativele" de produse făcute cu mânuţele tale.. Folosind sloganul meu. Am înţeles şi asta. Dorinţa de afirmare şi mai ales dorinţa de îmbogăţire şi-au spus cuvântul.. Dar guess what?! Nu te îmbogăţeşti din handmade. Mai ales dacă ai pune pe primul loc clientul (cum fac eu) deşi mă îndoiesc că ai fi genul care să facă asta. Ţi-ai cumpărat şi materiale asemănătoare.. De asta nu mai găsesc eu când am nevoie... Pentru că s-au dus pe "Apa Sâmbetei" de când au intrat în posesia ta. Ţi-ai făcut şi blog... Care apropo, E GROAZNIC, la fel ca tot ce faci tu. NU LE AI! Mai nou ai organizat şi un concurs. Nu-ţi iese nici asta, ai? Nici eu nu m-aş osteni să distribui aşa ceva, să mai dau şi Like la ceva ce nu-mi place. Şi scuze dacă te-ai simţit jignită... Eu mă simt mai jignită să văd ce oribilităţi reproduci tu copiindu-mă pe mine. Cu siguranţă îţi voi urmări "cu sufletul la gură" activitatea ta şi dacă nu te potoleşti, cred că cei care mă cunosc ar fi curioşi să se amuze şi ei de paginile tale şi de produsele tale de 2 lei. A. A. G. fostă A. A. C. ai dat dovadă de mare lipsă de fairplay. Era mai corect să faci totul pe faţă şi să vină ceva şi din partea ta, chiar dacă e evident că nu te duce capul să ai propriile idei.

Cer scuze celor care îmi urmăresc activitatea, dar chiar nu suport oamenii perverşi care copiază în modul cel mai obraznic posibil. A te inspira este normal, a copia şi a strica tot ce face un om, e un lucru grav. Şi aici mă refer şi la cele care încearcă să-mi fure clienţii. URÂT! Parcă nu mai sunt oameni pe pământ şi clienţii mei sunt ultimii. Şi să revin la partea copiatului. E absurd ca o persoană să creadă că poate face ceva frumos în câteva zile copiind o altă persoană care a muncit un an ca să-şi îmbunătăţească activitatea. 
Oricum eu o să continui să muncesc indiferent de ce fac alţii.

UPDATE: 11 MARTIE 2013

Bună dimineaţa,
acum ceva timp îmi arătam nemulţumirea faţă de o persoană care s-a inspirat de la noi şi apoi m-a şters din lista ei de prieteni. Supărător era faptul că era vorba despre prietena mea din copilărie şi la nervi am fost destul de acidă, urmând o postare pe blog de toată "frumuseţea". 
Astăzi am avut surpriza să fiu sunată de către ea şi lămurită. Mai rar se întâmplă în ziua de azi ca cineva să-şi recunoască vina şi să-şi ceară scuze. Şi la bunătate poţi răspunde doar cu bunătate. Apreciez!

Pe această cale îți cer şi eu scuze pentru răutatea cuvintelor mele scrise la nervi, A.A.G.

Vă doresc să fiţi buni şi să aveţi o viaţă frumoasă!

Cu drag,
Alina

 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu